Надмірна охайність названа причиною ожиріння

Опубликованно 29.10.2018 00:00

Надмірна охайність названа причиною ожиріння

Кишечник людського організму населений складною мікрофлорою.Надмірна старанність у прибиранні квартири, яке часто виявляють молоді батьки, може завдати серйозної шкоди здоров'ю дітей, встановили канадські вчені. Зокрема, із зайвою охайністю вчені пов'язують розвиток проблем з надмірною вагою, про це інформує Canadian Medical Association Journal.Про це пише Хроніка.інфо з посиланням на medikforum.ru.Дослідники виявили, що в організмі тих дітей, в чиїх сім'ях часто використовували засоби побутової хімії для наведення чистоти, був зафіксований нездоровий склад бактеріальної кишкової флори: конкретно, був відзначений дефіцит бактерій Haemophilus та Clostridium і підвищений рівень бактерій Lachnospiraceae. До трьох років діти з подібним порушенням ставали повніше однолітків – вони демонстрували в середньому більш високий індекс маси тіла.Відзначимо, що об'єктом дослідження вчених у цьому проекті стали 757 дітей. У віці 3-4 місяців у них були взяті проби кишкової мікрофлори, після чого протягом декількох років учені продовжували стежити за їх здоров'ям.«Надлишок чистячих засобів порушує мікрофлору кишечника дитини. Це загрожує майбутніми проблемами із зайвою вагою», — саме такий висновок був зроблений дослідниками за підсумками спостережень.Дослідники підкреслюють, що кишечник людського організму населений складною мікрофлорою, і його бактерії відіграють величезну роль у життєдіяльності, оскільки впливають на здоров'я, самопочуття і навіть емоції.«Порушення в складі і роботі мікрофлори кишечника можуть привести до серйозних проблем зі здоров'ям. В першу чергу, до надмірної ваги», — стверджують фахівці.Читайте також: Названо основна небезпека підліткового ожирінняНагадаємо, що нещодавно експерти ООН виступили із застереженням про те, що світу загрожує пандемія страшніше голоду, – і такою вони вважають масове ожиріння людей, що живуть на планеті. Існує кілька факторів, здатних дати поштовх до розвитку такої пандемії, але самим серйозним з них є нездоровий раціон харчування людей, що заявили при цьому фахівці.

Категория: Здоровье в Украине