Дієта батька впливає на здоров'я його потомства

Опубликованно 30.11.2018 00:06

Дієта батька впливає на здоров'я його потомства

Склад насіннєвої рідини може бути змінений за допомогою дієти батька.Нові дослідження показали, що відсутність білка в дієті майбутнього батька впливає на якість сперми, що може зробити безпосередній вплив на довготривале здоров'я його потомства.Про це пише Хроніка.інфо з посиланням на medical insider.У дослідженні, проведеному в Університеті Ноттінгема (University of Nottingham), самців мишей годували неякісними продуктами, в результаті чого їх потомство страждала ожирінням з симптомами діабету 2 типу, також у них спостерігалося зниження експресії генів, які регулюють метаболізм жиру. Дослідники опублікували звіт, в якому показано як сперма і сперма самців мишей, що харчуються низкобелковой дієтою, можуть впливати на довгострокове метаболічну здоров'я їхніх нащадків. Було багато досліджень, які свідчать про те, що сперма у чоловіків з надмірною вагою, наявністю куріння, надмірним вживанням алкоголю або з діабетом типу 2 часто гірше, ніж сперма у здорових чоловіків. Результати дослідження опубліковані в науковому журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.Автор дослідження Адам Уоткінс (Adam Watkins) сказав: «Добре відомо, що харчування матері під час вагітності може вплинути на розвиток і здоров'я дитини. Наші дослідження показують, що під час зачаття дієта і здоров'я батька впливають на довгостроковий ріст і метаболічну здоров'я його потомства".Дослідження показало, що самці мишей на низкобелковой дієті виробляють сперму з меншою кількістю хімічних міток на своїй ДНК, які регулюють експресію генів, ніж миші, які харчувалися повноцінно. Дослідники також відзначили, що насіннєва рідина пригнічує запальні та імунологічні реакції материнської матки, необхідні для здорової вагітності. Вчені вважають, що на здоров'я потомства впливає як якість генетичної інформації батька, переданої в спермі при зачатті, так і середовище матки у матері, у якої буде розвиватися ембріон.Читайте також: Медики пояснили, як дієта впливає на психічне здоров'яКевін Сінклер (Kevin Sinclair), співавтор дослідження, сказав: «Важливо визнати, що сперматозоїди вносять більше половини генів, які впливають на зачаття ембріона. Під час природного зачаття сперматозоїди, що відкладаються в жіночому репродуктивному тракті, омиваються насіннєвий рідиною, яка сама по собі може впливати на результат вагітності. Наше дослідження показує, що склад насіннєвої рідини може бути змінений за допомогою дієти батька і це також може вплинути на благополуччя потомства».

Категория: Здоровье в Украине