Названі перешкоджають старінню мозку продукти

Опубликованно 04.12.2018 00:04

Названі перешкоджають старінню мозку продукти

Фахівці оцінювали рівень бутирату в крові.Учені Університету Ілінойса (США) з'ясували, що вживання харчових волокон сприяє зниженню ризику запальних процесів у мозку ссавців з віком. У випадку людини, можливо, це допоможе зменшити ймовірність розвитку хвороби Альцгеймера та інших когнітивних порушень. Про це пише Хроніка.інфо з посиланням на msn.com.Відомо, що харчові волокна, які містяться в овочах, фруктах, горіхах, бобових, кашах та хлібі, сприяють зростанню корисної мікрофлори в кишечнику. Бактерії переробляють компоненти їжі, які не перетравлюються власними ферментами людини, і виробляють коротколанцюгові жирні кислоти, включаючи бутират.У ході дослідження вчені використовували мишей, яких розділили на групи відповідно з віком і часток (низької або високої) харчових волокон у кормі. Фахівці оцінювали рівень бутирату в крові, а також концентрацію прозапальних речовин в кишечнику. Виявилося, що раціон харчування з високим вмістом харчових волокон значно підвищував рівень бутирату і зменшував запалення в кишечнику у старих гризунів.Фахівці також оцінили активність пов'язаних із запальними процесами генів у мікроглії — імунних клітин в центральній нервовій системі. Виявилося, що під дією бутирату кількість білків, які могли б завдати нейронів шкоду, знижувався.Читайте також: Названо важливі продукти для ефективної роботи мозкуВчені вважають, що подібний механізм існує і у людей, однак для підтвердження його наявності необхідні нові дослідження.

Категория: Здоровье в Украине